hitto kun ei saa päätettyä mitä tälle suhteelle tekee
Hankala kun 2 pientä lasta ja itse osa-aikatöissä. Paljon vastuuta minulla. Mm.tarha/koulu asiat pitää minun hoitaa. Raha-asiatkin jäämässä minulle kun mies ei saanut niitä hoidettua. Mm.paljon laskuja perinnässä, kun jättänyt maksamatta. Hirveä taloudellinen huoli jatkuvasti ja huono-omatunto osa-aikatöistä. Meillä esim. menee miehen matkoihin ja 2 auton pitämiseen ainakin 800euroa/kk. Mies sai matkoista vain kämäsen 500palautusta vaikka sillä menee ainakin se jo kk bensoihin.
Täällä missä asumme on minulla työpaikka ja vanhemmat lähellä apuna.
Mies lisäksi todella pasiivinen itsensä hoitamisen suhteen tai parisuhteen hoitamisen suhteen. Minä olen kaikki erityiset jutut järkännyt meille. Olen kyllästynyt. Lisäksi seksiä ei tee yhtään miehen kanssa mieli, vaikka se meillä aina ollutkin hyvää. Itselläni diagnosoitiin lisäksi vakava masennus vuosi sitten. Siitä on hiukka päästy eteenpäin mutta edelleen masennusta ja ahdistusta josta käyn puhumassa 1krt/vk. Kelailen vaan eri vaihtoehtoja mitä tehdä. Ero? Mies muuttaisi toiseen kaupunkiin ja lasten koko vastuu ja ruljanssi jäisi minulle. En tiedä olisiko kovinkaan aktiivinen näkemään edes. Taloudelliset huolet. Itsellä opintovelkaa vielä ja autolainaa parin vuoden verran. Talosta meillä 150 000euroa velkaa vielä. Hyvin ollaan jo maksettu. Pystynkö tekemään enää koko aikaista työtä? Miten pystyn huolehtimaan lapsista ja takaamaan heille hyvät lähtökohdat? Nyt jo tuntuu että heillä huonommat kuin monella muulla. Tälläistä
up