Lue keskustelun säännöt.
kannattaako tammikuussa viedä kirpparille myyntiin tavaraa
11.12.2011 |
vai kannattaisiko jättää vaikka helmikuun puolelle?
Kommentit (2)
Kirpparilla ei varmaan vilskettä ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täytyy varmaankin lykätä tuota kamojen kirpparille vientiä...:)
-ap-