Lue keskustelun säännöt.
Jouluna kiitetään vuoden työstä, avusta, läsnäolosta
03.12.2011 |
Ostan joululahjoja opettajille, hoitajille, kerhojen ja harrastusten vetäjille, talonmiehelle ja töissä esimiehelle + vien jotain koko työyhteisölle, oman suvun muistamisen lisäksi.
Mielestäni se on kohteliaisuutta ja edes kerran vuodessa saa mahdollisuuden sanoa kiitos kaikesta - kiitos että olette kouluttaneet ja kehittäneet lapsiani ja huolehtineet asuinympäristöstäni.
Mikä onkaan parempi aika kiittää kuin joulu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla