Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ihmiset KEHTAA postata Iltalehden Kotikokkiin oksennukselta näyttäviä ruokakuvia?

Vierailija
06.10.2011 |

Siis aivan karmeita mössöjä siellä. Nyt esimerkiksi joku tonnikalapastavuoka, joka näyttää siltä, että olisi poistunut yläkautta.



Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotikokki.netin tarkoituksena onkin tuoda nettiin ihan niitä tavallisia ja nopeita arkiruokia.



Sieltä löytää myös gourmet-ruokaa jos sitä haluat ja osaat etsiä.



Itse käytän kotikokkinetin ruokaohjeita suunnitellessani esim seuraavan päivän ruokaa. Tuunaan jos siltä tuntuu tai teen ohjeen mukaan. Hyvää on ollut aina.

Vierailija
2/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois nyt edes yrittää ottaa houkuttelevan näköisen kuvan. Tyyliin pyyhkäistä roiskeet pois uunivuoan reunoista ennen paistamista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois nyt edes yrittää ottaa houkuttelevan näköisen kuvan. Tyyliin pyyhkäistä roiskeet pois uunivuoan reunoista ennen paistamista jne.

Kerran siellä oli banaaniviipaleilla koristettu kermakakku, harmi vaan kun banaanit oli loppuneet kesken ja yksi puoli oli tyhjänä :D.

Mutta joo, ei ne usein houkuttelevilta näytä. Ja aineksetkin yleensä niin niukat, ei yrttejä, ei mausteita..sellaista mössöä tosiaan.

Vierailija
4/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kehtaisi...

Vierailija
5/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet on ihan tsoukkeja siellä......ei ne oo tosissaan eikä ole edes tehneet ite sellasta ruokaa.... lätkästään vaan biojäteastiasta jotain pataan ja otetaan kuva....sellasta se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi