Lue keskustelun säännöt.
Pelottaa ihan hirveästi tulehtuneen paiseen puhkaisu,
20.10.2011 |
koska minulla katastrofaalinen kokemus asiasta takana. Ei puudutettu kuin kylmäsprayllä ja huutoni kiiri ympäri terv.keskusta :(((((
Kommentit (4)
Kyllä sinäkin! Mieti vaan sitä sen jälkeistä olotilaa kun paikka on parantunut, ah ihanuutta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paisejuttua ajattelit vielä kirjoittaa? Paisefetissi sinulla on eikä mitään muuta!
Onko totta et paise pitää olla jotenkin kypsyny et sen voi puhkaista?
Paiseen täytyy antaa olla uunin alatasolla noin 40min 175asteessa. Kuoren on oltava kauniin kullanruskea.
Ja muutenkin inhimillistä hoitoa.