Onko mun menkoissa jotain vikaa (yritän saada kolmatta)?
Eli kaksi kertaa olen tullut 26- ja 27-vuotiaana tullut raskaaksi ihan helposti ekasta kierrosta. Nyt ikää on kertynyt jo 34 vuotta, ja toive olisi vielä siitä viimeisestä iltatähdestä.
Nyt on (saman miehen) kanssa yritetty lähes vuosi, mutta negaa näyttää aina vain. Mun kuukautiskierto on säännöllinen 27 päivää, mutta alkaa parin kolmen päivän tuhrulla. Voiko tuossa olla jotain, mikä liittyisi tilanteeseen?
Vai olenko mä vaan jo liian vanha? Painoindeksit, tupakoimattomuus yms muut kunnossa. Olen menossa ensi kuussa gynelle, mutta ajattelin kysyä, että onko jotain, mikä saattaisi olla syynä? Tai jotain lääkkeitä, joilla saattais onnistua?
Mihinkään hoitoihin ei enää lähdettäis, kaksi lasta on jo siunaus, mutta toki kiinnostaa, voisiko vielä yrittää jotain?
Voisiko vain liika yrittäminen aiheuttaa...jos siitä kovasti stressaa, niin ei onnistu.
Mulla oli ja välistä menkat monta kiertoa, että alkoivat normaalia aikasemmin ja tuhrua pari päivää, nyt viimeisenä olikin ihan normaalit menkat.
Mullakin 2 ekaa lasta tulleet tosi helposti ja nyt kolmatta ei tahdo kuulua, nyt vain yritän asian unohtaa ja ottaa asenteen, että tulee jos on tullakseen. helpommin sanottu kuin tehty.
VHH-ruokavalion on ainakin muutamalla kaverilla toiminut lapsettomuuteen,tai aloittivat dieetin ja huomasivatkin pian sen jälkeen olevansa raskaana ja takana oli ollut vuosia lapsettomuutta. google ehkä kertoisi lisää.