Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mullon sellainen naama, että hautajaisissakin näyttää kuin hymyilisin
25.07.2011 |
vaikka kuinka yrittäisin pitää naaman peruslukemilla vakavissa tilanteissa, luullaan että mua hymyilyttää tai naurattaa.
Kun yritin itsaria, mua haastatellut psykiatri oli kirjannut sairaalapapruihin että "kertoo hymyillen itsemurhayrityksestään".
Ei mua silloin muistaakseni hymyilyttänyt.
Kommentit (2)
minua on kuvattu termillä 'perusiloinen'. Juu, näin se on. Hautajaisissakin hymyilyttää ellen koko ajan keskity pitämään naamaa ankeana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näytän aina yhtä myrtsiltä. Omissa hääkuvissanikin näytän hautajaisista karanneelta. Kun itse kuvittelen hymyileväni, niin muut kysyy, mikä sua surettaa? Ei ole helppoa tämäkään.