Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi meidän pientä hassua lasta.
25.07.2011 |
Nelivuotias on alkanut yöllä hiipiä milloin sohvalle, milloin viereen nukkumaan. Viime yönä oli mennyt koiran viereen lattialle ja siinä nukkunut aamuun asti. Tuon kun olisi joku nähnyt niin johan olisi taas jutut levinneet ja paisuneet: Lapsi joutuu nukkumaan kylmällä lattialla! Lapsi kun on huostaanotettu ja meille sijoitettu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haluaa pieni läheisyyttä, ihana!!