Onko joku tilannut Brandos.fi nettikaupasta kenkiä?
Kengät tuli nopeasti ja ohjeet maksaa lasku mutta asiakaspalvelu tökkii. Eivät vastaa puhelimeen.
Perjantaina aamupäivällä olen laittanut sähköpostia mutta vieläkään eivät ole vastanneet.
En enää ikinä tilaa sieltä mitään jos asiakaspalvelu on perseestä..
Kommentit (6)
Mä maksan jo tilatessa, ei ole ollut tarvetta asiakaspalvelulle ja olen ollut tyytyväinen.
jos siis kengät on ja lasku on, niin mikä on ongelma? Mutta siis, olen tilannut useastikin ja kaikki toiminut hyvin, ei ole ollut tarvetta soitella perään.
Miksi siis haluat ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
että tilaamani kengät eivät olleet ihan symmetriset. Eli toisessa kengässä nauhojen reiät lähtivät aavistuksen ylempää kuin toisessa.
Kengät oli hyvät jalassa ja kevyet.
Viimeviikolla alkuviikosta sain jo melko nopeesti viestiä takas kun kyselin että oisko niillä samanlaisia kenkiä.
Ja samassa sähköpostissa kysyin että jos ei ole niin onko mahdollista saada pieni hinta alennus koska tuonhintaiset merkkikengät kuuluisi olla priimakuntoiset.
Tokaan asiaan en saanut vastausta vaan ilmoittivat vain että samoja kenkiä ei ole enää varastossa.
Laitoin siis kuvankin niistä kengistä mukaan.
ap
tökkii aina. Tavaraakaan ei meinannut saada ennen kuin luottokortiyhtiö painosti joko toimittamaan tavaran tai perumaan kaupan. Ja tässähän menee tietenkin jokunen kuukausi.
joka päivä yrittänyt moneen kertaan soittaa.
ap