Lue keskustelun säännöt.
GARMIN forerunner 110 käyttökokemuksia?
24.05.2011 |
Entinen sykemittarini joutaa nyt vaihtoon ja olisin kiinnostunut tuosta kyseisestä Garminin gps:llä varustetusta mittarista.
Kuitenkin, niitä käyttökokemuksia kaipailen entisenä Polarin käyttäjänä. :)
Kommentit (2)
katsastamassa sen juokufoorumin ketjun. :)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei taida olla paras paikka kyselyille tämä av. Tsekkaa juoksufoorumi.fi, siellä on oma ketju tällekin.
Mulla on Garminin 405 ja on kyllä ihan huippu.