Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa loukannutaan niin paljon kun puhutaan käyttäytymistavoista?

Vierailija
15.11.2025 |

Ei voi enää mistään normaaleista asioista puhua kun kaikki maailman neonvärisiä läski, sateenkaari, vegaani autistit loukkantuu aivan kaikesta.

Heillä on ok että on ihmiset vetää huumeita, kiroilevat ja ettei lapsia kasvateta.

Mistä on Suomesta kadonnut normaali, sivistyneet ja siistit ihmiset? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä ihmeen oudossa kuplassa elät. Älä ole tekemisissä tuollaisten kanssa. Sinä itse voit vaikuttaa, millainen elämänpiirisi on. 

Vierailija
2/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on joka paikassa ja heti tulee vastakkainasettelua. Näitä on lasten kouluissa, somessa.

Sivistys ja käyttäytymistavat eivät ole mitään perinteitä mistä pitäisi päästä eroon vaan niitä tarvitaan ihmisarvoa ylläpitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, näitä epäsiistejä, suorastaan rumia ihmisiä niin sisäisesti että ulkoisesti tunkee joka paikoissa. Heillä ei ole mitään käytöstapoja, ovat likaisia ja epäsiistejä, röhnöttävät istuessaan, eivät osaa keskustella normaalilla puheäänellä, raahaavat näitä rakkeja joka paikkaan, heidän lapsensa ovat lihavia ja epäsiistejä. 

Sanna Marinin kannattajia ovat. Viime hallituskaudella oli tämä woke, luulevat että se on edelleen relevanttia. Sanna Marin ei myöskään osaa käyttäytyä, äänestäjät ovat samanlaisia. 

Vierailija
4/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä koulussa ja sieltä se ongelma lähtee, kun siellä se opitaan.

Opettajat ja avustajat ovat noin 85% tuollaisia aloituksessa mainittuja hulluja woke-kasvis-transuseksi ajatus aivopesijöitä ja aivan hirveitä vihreitä hörhöjä ja päänsilittelijöitä.

Tämä myös mahdollistaa sen, että koulun on aivan paratiisi kaikille häiriköille ja huumediilereille ja muille, kun opettajat ja rehtorit vain vähättelevät ja peittelevät kaiken, että "ei heidän lemmikit" sellaista tee.

Vierailija
5/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat ja avustajat ovat noin 85% tuollaisia aloituksessa mainittuja hulluja woke-kasvis-transuseksi ajatus aivopesijöitä ja aivan hirveitä vihreitä hörhöjä ja päänsilittelijöitä.

Tämä myös mahdollistaa sen, että koulun on aivan paratiisi kaikille häiriköille ja huumediilereille ja muille, kun opettajat ja rehtorit vain vähättelevät ja peittelevät kaiken, että "ei heidän lemmikit" sellaista tee.

Voinko mitenkään välttää tollaisia kouluja tulevalle lapselle?

Vierailija
6/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko mitenkään välttää tollaisia kouluja tulevalle lapselle?

joku kieli- tai taitopainoitteinen koulu/linja. Esim. Matikka- ja tai liikuntaluokka, jossa on tavoitteellisia oppilaita. Toki näitäkin halutaan inkluusion hengessä purkaa.

Olin muuten Espoon rantaraitilla kävelyllä ja kahvilassa, oli ihana rauhallisia ja hyväkäytöksisiä ihmisiä liikenteessä :)

Vierailija
7/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut sivistyksestä ja käytöstavoista, ja samalla haukut ihmisiä rumilla nimityksillä. Erikoista. Minun maailmassani useimmat ihmiset ovat melko hyvin käyttäytyviä, ja toivovat sitä muiltakin, sukupuoleen ja kehon muotoon katsomatta. Somessa ja vauvapalstalla määrätyt henkilöt suoltavat vihaansa vähemmistöjä kohtaan. Oletko miettinyt, mistä sellainen kumpuaa?

Vierailija
8/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä ihmisiä on aina ollut.

Näitä erittäin herkkänahkaisia ihmisiä on myös vanhemmissa ihmisissä. Tämä ei ole mitenkään tämän ajan ilmiö.

Ajatellaan esim. tätä "läski" sanaa, ihan vaan esimerkkinä. Tämmöisen kohteeksi joutunut ei suinkaan ala käsitellä sanojan kanssa tätä asiaa vaan lähtee ovet paukkuen.

Ei kyetä keskustelemaan rauhallisesti. Ei päästä pikkuasioiden yli vaan kuohahtaa ja perävalot näkyy kenties sukulaisillekin ikiajoiksi.

Tämmöiset loukkaantujat on erittäin rasittavia ihmisiä.

Vierailija
9/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut sivistyksestä ja käytöstavoista, ja samalla haukut ihmisiä rumilla nimityksillä. Erikoista. Minun maailmassani useimmat ihmiset ovat melko hyvin käyttäytyviä, ja toivovat sitä muiltakin, sukupuoleen ja kehon muotoon katsomatta. Somessa ja vauvapalstalla määrätyt henkilöt suoltavat vihaansa vähemmistöjä kohtaan. Oletko miettinyt, mistä sellainen kumpuaa?

Kumpuaa ihan puhtaasta turhautumisesta. Olen katellut tätä meininkiä jo yli 10 vuotta.

En jaksa sitä että meitä normaaleja ja jopa kirkossa käyviä sitten vähätellään ja haukutaan. Ihan kun siinä on vikaa että haluaa rakastaa ja on perhettä miehen kanssa.

Hetero naisena on vaikee mahtua joukkoon jos et ole woke.

Vierailija
10/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä ihmisiä on aina ollut.

Näitä erittäin herkkänahkaisia ihmisiä on myös vanhemmissa ihmisissä. Tämä ei ole mitenkään tämän ajan ilmiö.

Ajatellaan esim. tätä "läski" sanaa, ihan vaan esimerkkinä. Tämmöisen kohteeksi joutunut ei suinkaan ala käsitellä sanojan kanssa tätä asiaa vaan lähtee ovet paukkuen.

Ei kyetä keskustelemaan rauhallisesti. Ei päästä pikkuasioiden yli vaan kuohahtaa ja perävalot näkyy kenties sukulaisillekin ikiajoiksi.

Tämmöiset loukkaantujat on erittäin rasittavia ihmisiä.

Joo ja näitä on paljon. Facebookissa punaiset naamat vaan sikiävät ihmisten täysin normaaleista ja asiallisista mielipiteistä.

Vierailija
11/11 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurimaissa käytöstapoja pidetään kunniassa. Ikävä sanoa, itsekin  suomalaisena, että  kaikki muut maat ovat sellaisia jos verrataan Suomeen.  Kotikasvatukseenhan kaikki perustuu, samoin koko yhteiskunnan henkiseen ilmapiiriin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan