Lue keskustelun säännöt.
Olenko ihan vastuuton jos
23.05.2011 |
perun ensikuulle saamani lääkäriajan jossa on tarkoitus tehdä loop- hoito.
Koko kesä menee pilalle tuon vuoksi koska sitten ei voi mennä uimaan, ei seksiä 4-6viikkoon.
Mietin jos perun tuon ajan ja voisin mennä elokuun lopussa sitten uudestaan.
Suututtaa.
Kommentit (2)
ylimääräistä huonoa kudosta.
Lapussa luki että ei uintia ja seksiä 4-6viikkoon. Eli mikähän se oikea aika sitten on.
no, voi olla että aikaa pitää jokatapauksessa siirtää sillä taitaa juuri olla menkat silloin kun tuo aika on.
Lisäksi meillä on muutto toiselle paikkakunnalle joten mietin että saanko uuden ajan sitten sinne miten. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse en välttämättä uskaltaisi kesän yli odottaa. Ja se on kuitenkin vain yksi kesä sun elämässä. Pitäisin hoitoa aika tärkeänä, haluaisin olla varma, että tulee vielä muitakin kesiä niin, että olen niistä nauttimassa. Mutta sä itse tiedät oman tilanteen paremmin; onko sulla varaa vitkuttaa hoitoa ja millainen riski se sulle on.