Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen ryhtyy suhteeseen naimissa olevan pienten lasten isän kanssa?

Vierailija
13.07.2011 |

Olisi kiva tietää.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan ole yhtä ihmistyyppiä vain. Hullaantunut? valheita sinisilmäisenä uskova?

Vierailija
2/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on kai pielessä kun tuollainen mies suhdetta hakee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miehen täytyy olla todella ajattelematon ja julma.

Vierailija
4/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä tuon miehen saa moiseen?

Vierailija
5/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen mies ryhtyy suhteeseen toisen naisen kanssa kun on perhe ja pieniä lapsia.

Vierailija
6/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni.

Koulutettu, hyvin tienaava, kansainvälinen ura, urheilullinen.

En halunnut mitään vakavampaa suhdetta; seksiä j ayhdessäoloa yhteisen harrastuksen parissa riitti.

Suhde kesti 4 vuotta ja päättyi siihen, että lopetin suhteen.

Mies soitti vajaa 1,5 v myöhemmin ja kertoi eronneensa; kyseli joskos voitaisi.....mutta ei voitu, koska minulla oli ja on edelleen ihana mies rinnalla.

En kadu, en häpeä enkä odottanut/toivonut miehen eroavan.

Vierailija
7/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin enemmänkin, miksi naimisissa oleva pienten lasten isä ryhtyy tällaiseen suhteeseen. Olisi tietty kiva ulkoistaa miehensä moraalin vartiointi koko maailman naisille, mutta kyllä sen ukkokultasi täytyy vain ottaa lusikka kauniisti käteen ja vastata omista sopimuksistaan ja niiden rikkomisista (sinua vastaan) ainoastaan itse. Sorry. Sitä paitsi eroaminen on nykyisin varsin normaalia ja tavallista, jos et ole huomannut. Ja tuskinpa miehesi erityisesti mainosti tapailuvaiheessa toiselle naiselle että hei mä olen muuten varattu.

Vierailija
8/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin raskaana kun mies aloitti toisen suhteen. Siis mies oli 36, naimisissa ja vaimo raskaana ja tama toinen nainen oli 24. Olen ihmetellyt, mita han naki miehessani???

Vierailija
9/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mietityttää, millainen mies tarvitsee vaimonsa lisäksi toisen naisen.

Vierailija
10/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa ja seksiä muualta?

Vierailija
11/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa tai tällä lapsia.

Vierailija
12/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten tyttöjen kanssa suosiosta. Se pimu, joka yritti iskeä aina toisten poikaystäviä. Aikuisena nainen, joka saa tyydytyksen kun on saanut vietyä joltain naiselta miehen ja kokee voittaneensa toisen naisen.

Jokainen varmaan muistaa jo yläasteelta tämän naistyypin.

Vierailija
13/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sitten.

Olin erittäin masentunut, itsekin pienten lasten äiti. Suhteesta sain paon arjesta ja elämästäni, lisäksi huomiota ja hellyyttä jota en tuntenut silloin mieheltäni saavani. Miehen "lapsellisuutta" en silloin ajatellut, en tuntenut siitä sen huonompaa omaatuntoa kuin yleensä omasta pettämisestäni. Vaikka kovin paljon en noista ajoista edes muista jotta osaisin eritellä millainen oikeastaan olin tai mitä ajattelin. Todennäköisesti en mitään.

Viimeisiä kertoja kun harrastin tämän miehen kanssa seksiä hänen vaimonsa oli sairaalassa juuri kaksoset synnyttäneenä.. Suhteemme päättyi kun itse erosin miehestäni pian tuon jälkeen eikä mies sitten halunnut enää ottaa riskiä että ihastuisin häneen syvemmin.

Vierailija
14/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaunis

- kolussa hyvin menestynyt useita kieliä puhuva

- kohtuullisen hyvin tienaava myyntialan esimies

- omaan parisuhteeseensa pettynyt

- hieman tyhjäpäinen

- nopealiikkeinen pilvilinnojen rakentaja, jolla todellisuuden taju hieman hukassa

- äärimmäisen sosiaalinen, mutta silti itsekeskeinen minä-ihminen

Vierailija
15/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni, hoikka, vaalea, ilonen ja nauravainen, puhelias, vapaaehtoistyössä ahkeroiva...

lyhyesti sanottuna ihminen joka oli vapaa kuin taivaan lintu, vastuussa vain omista teoistaan ja vain itselleen....

miksi ennemmin ei mietitä millainen on mies jolla on perhettä, pieniä lapsia ja silti hakeutuu suhteeseen toisen naisen kanssa? hän on tehnyt tietoisen valinnan pettää perheensä, ei se "toinen nainen"

Vierailija
16/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaunis

- kolussa hyvin menestynyt useita kieliä puhuva

- kohtuullisen hyvin tienaava myyntialan esimies

- omaan parisuhteeseensa pettynyt

- hieman tyhjäpäinen

- nopealiikkeinen pilvilinnojen rakentaja, jolla todellisuuden taju hieman hukassa

- äärimmäisen sosiaalinen, mutta silti itsekeskeinen minä-ihminen

todelta tutulta. Nimenomaan realismin taju tilanteesta ja empatia tuntuvat puuttuvan kokonaan. Ei mietitä seurauksia tai vaikutuksia lapsiin. Oma onni on tärkein.

Vierailija
17/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin.

Oltiin miehen kanssa rakastuneita nuorena mutta tiemme erosivat. Hän meni naimisiin ja oli muutama pieni lapsikin syntynyt. Sitten tapasimme jälleen ja emme voineet olla erossa toisistamme.

Mies erosi vaimostaan ja olemme olleet nyt yli 10 vuotta yhdessä ja meillä on lapsia.

Vaikka ei tälläistä alkua kukaan olisi suhteelleen halunnut (saatikka loppua...) niin silti niin vain kävi. Se vain tuntui niin oikealle että asiat eteni omalla painollaan, ei siihen montaa viikkoa tarvinnut kun me molemmat tiesimme mitä tulee tapahtumaan. Emme olleet tapailleet kuukauttakaan kun vaimo jo tiesi ja ero oli laitettu vireille.

Vierailija
18/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuin työkaveriin. Ja toisinpäin.

Miehen lapset tuolloin aivan pieniä, nuorin lähes vastasyntynyt.

Seksiä ei ollut meillä useampaan vuoteen. Tiesimme vain molemmat, ettei sielunkumppanuudelle voinut mitään.

Sitten jossain vaiheessa menimme sänkyyn, vuoden verran. Oli ihanaa, jokainen varastettu hetki. Vaan teki olosta repivää, joten lopetettiin se.

Lapset olivat jo olemassa enkä voinut ajatella, että hän heidät minun takiani jättäisi. Vaimo on mukava ja tulevat hyvin toimeen keskenään.

Olemme olleet "yhdessä" 15 vuotta. Näemme lähes päivittäin ja istumme käsi kädessä. En voi ajatella toista miestä tilalleen.

En saa koskaan lapsia enkä perhettä. Minun valintani.

Vierailija
19/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut olin, mutta en tehnyt elettäkään mieheen päin, sillä tiesin hänen olevan perheellinen. Sitten vuosia myöhemmin tiemme jälleen kohtasivat juhlissa, ja hän kertoi avioliittonsa olevan ohi. Salamasuhde alkoi, ja kaksi viikkoa myöhemmin ystävättäreni tuli tuntemattoman, viimeisillään olevan naisen kanssa vastaan minua kadulla. Tuntematon nainen osoittautui uuden rakkauteni vaimoksi, ja mitään eroa ei todellakaan ollut tulossa. Nainen oli todella onnellinen ja kertoi miehenkin odottavan uutta vauvaa innolla. En tietenkään kertonut naiselle, että olen suhteessa hänen mieheensä. Kotiin päästyäni soitin hänelle tulikivenkatkuisen puhelun ja pyysin, että säästää vaimonsa tunnustuksilta ja tukee häntä. Tästä on nyt 12 vuotta jo, ja vieläkin hävettää.

Eli kuka tahansa voi sortua.

Vierailija
20/81 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuollaisessa tilanteessa olevan miehen kanssa. Pakko sanoa ettei ystäväni ole itsekäs kusipää, kaikkea muuta. En tajua kylläkään miksi hän tähän suhteeseen ryhtyi. Oma ero oli menossa ja elämä aika kaoottista. Tämä varattu mies oli kuin huume ja suhde loppui vasta miehen muutettua ulkomaille useista aiemmista yrityksistä huolimatta.

Maailma ei ole mustavalkoinen. Kukaan ei ole vain paha tai vain hyvä.