Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, nyt se toteutuu, Stubb vie Suomen väkisin Natoon, kuten oli jo USA:lle luvannutkin

Vierailija
22.05.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052213763506_uu.shtml



"Stubb runnoo hallitusneuvotteluissa Suomea Natoon"





Kiitos vaan hel**tisti teille kokoomusta äänestäneille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelle maailmaa ja kuolee siellä niin pidän Stubbia ja kaltaisiaan murhaajana.

Vierailija
2/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kansanäänestyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sellainen pidettiin. Kyllä kokomustan tavoitteet pitäisi olla kaikilla tiedossa mutta hoitsut ja kampaajat ja muut hyödylliset idiootit äänestävät sankoin joukoin kun saa kokea olonsa hetken aikaa voittajaksi

Vierailija
4/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli puolet kansasta kuitenkin vastustaa Natoon menemistä. Eikä se, että äänestää jotain puoluetta, tarkoita että on kaikessa samaa mieltä - näinhän monet persutkin sanoo omistaan.



Mielestäni jos Natosta aletaan puhumaan, pitää samalla alkaa purkaa yleistä asevelvollisuutta. Menkööt jenkkien sotiin ne, jotka niihin haluaa.

Vierailija
5/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkimyönteinen sen helvetin pepsari-hymynsä kanssa......Odotettavissa oli, sitä saa mitä tilaa. Sääli, että me muut joudumme siinä ohessa mukaan....