Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nimeä et ikinä antaisi omalle lapsellesi?

Vierailija
03.07.2011 |

Janina, Janika, Janette, Janneke tms.



tai



Joel, Joe, Jimi, Jim, Jami, Joa etc.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joita siis en todellakaan antaisi omalleni)



Jermu

Peppi

Vilius

Titius

Valtti

Joni

Miina

Vierailija
2/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännökset kuten Iiva, Naava, Monna, Nonna, Uttilia, Jemina, Sanniina jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kaikki hienot ulkomaalaiskuuloiset nimet, joissa usein on c-kirjain.

Vierailija
4/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo

Pirkko

Rauno

Raimo

Kyllikki

Jorma

Yrjö

Urpo

Reino

Ritva

Riikka

Teuvo

Irja

Mauri

Martti

Pertti

Eino

Urho

Martta

Helga

Vierailija
5/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja on paljon nimiä, joita en pystyisi antamaan omalle lapselleni, koska välitön mielikuva on joku ei-niin-mukava oppilas.



En myöskään anna lapselleni edellisen vuoden top 20-trendinimiä. Mieluummin joku todella harvinainen! Tiedän itse opettajana, että kun luokassa on 2-3 saman nimistä, niin en opi tuntemaan heistä ketään kunnolla, vaan sekoitan vielä kuukausienkin päästä.



Monet omien vanhempieni (50+) ikäluokan nimet ovat inhokkilistallani, enkä voisi kuvitellakaan niitä lapselle: Raimo, Pekka, Ritva, Sirpa jne.

Vierailija
6/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


onko joku laittanut lapsensa nimeksi Valtti??



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bibi, Miili, Miliaana, Iina, Siina, Nitta, Lili, Liana, Kerttu, Heini, Jutta, Aleksiina, Ali(i)na.



Ilja, Samuli, Sauli, Arttu, Turkka, Pirkka, Jirko, Pasi, Kalle, Rieti, Veeti.

Vierailija
8/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ruma ole, mutta monenlaista harmia kantamjalleen aiheuttanut :S, tiedän siis tämännimisen pojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtte

Valtteri

Ljudmila

Irina

Osmo

topipetteri

pyry

kalevi

Timo

Manne

Vierailija
10/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimi, Jerry, ja muut tuollaiset "hollywood" nimet. Enka tykkaa kamalasti myoskaan sellaisista "kansallisromanttisista" nimista kuten Nuutti tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Rauha, Maire, Martta, Saimi, Hilkka, Tyyne, Kyllikki, Sylvi, Lempi, Aino, Eino, Kalle, Ville, Otto, Johannes, Pentti, jne

Vierailija
12/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri

Jere

Jirka



Jemina

Kiida



ja onhan noita muitakin kaikki c-jutskat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaavia ikäluokan nimiä



sitten on

kari, sari, jari, lari ...

nea, tea..

pia, ria, tia, mia ...



Tiestekö että laittaa melkein minkä konsonantin -ia:n eteen niin aina löytyy joku esim Xia, Cia, Bia, Dia, Kia, Fia ja se Ia on myös annettu jollekin.

Vierailija
14/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalia mummo/vaari nimiä.

kuten;vilho,olavi,pentti,armas,elmeri,elma,alma,martta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo

Pirkko

Rauno

Raimo

Kyllikki

Jorma

Yrjö

Urpo

Reino

Ritva

Riikka

Teuvo

Irja

Mauri

Martti

Pertti

Eino

Urho

Martta

Helga

Samoilla linjoilla, rumia nimiä lapselle. :/ Lisäksi liian eksoottiset nimet, eli ulkomaalaiset jotka ei suomen kieleen istu. Myös nuo kaikka teini-ihqut Jennicat ja Jannicat yms. mauttomuudet.

Vierailija
16/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi Sanna nimeä.Niin tyhmä nimi.

Vierailija
17/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki tuntemani Heidit ovat olleet niin vastenmielisiä tapauksia. Myös Anninat ovat aina jotenkin raivostuttavia lehmiä.

Vierailija
18/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten Ronja ja RAsmus on jotenkin niiiiiin kuluneita että ei kiitos.

Vierailija
19/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minéa, Lumia, Aurora yms. prinsessanimet. Huh!

Vierailija
20/22 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrjö otto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan