Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän mun serkku on ruvennut täyteen radiohiljaisuuteen FB:ssä?

Vierailija
22.05.2011 |

Ei olla siis kovin läheisiä, mutta oli ihan hauska lukea mitä hänen vauvalleen milloinkin kuului, nyt ei ole päivittänyt profiiliaan sitten helmikuun ollenkaan.



Ei asuta lähekkäin vaan toisella puolella Suomea toisistamme katsottuna enkä nyt viitsi ruveta sukulaisiakaan tenttaamaan mitä on hänellä meneillään.



Tuli mieleen, että jos piilottaa seinän, niin enhän minä näe niitä vanhojakaan juttuja? En oikein tiedä olisiko sitten ottanut käyttöön sen että voi niitä kohdennettuja päivityksiä laittaa, niin olisiko mut salannut jostain syystä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko meillä sama kaveri. Viimeisin tilapäivitys näkyy 16. helmikuuta ja muuten seinä näkyy.. hmm. Taidanpa kyllä kysäistä onko iskenyt facebook kyllästys, kun seuraavan kerran nähdään.

Vierailija
2/11 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin sinä et kuulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin statuspäivitykset (ainakin satunnaisesti) näkyy. Olen miettinyt mikähän idea tässä voi olla takana?

Vierailija
4/11 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua kertoilla asioistaan FB:ssä. Monia on kai alkanut kyllästyttää.. On mullakin kavereita, jotka kyllä lukevat ja käyvät FB:ssä, mutteivat itse kirjoittele mitään. Joskus tykkäävät jostain.

Vierailija
5/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis tietää??



Laita viesti ja kysy kuulumisia tai soita!

Vierailija
6/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tamacothi-sukupolvea, en jaksa tuollaisia "ruokkia" koko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkö se muka pitäis tietää?? Laita viesti ja kysy kuulumisia tai soita!


niin olisihan se vähän noloa perään kysellä. Emmekä muuten ole varmaan ikinä keskustelleet puhelimessa :) Kuten sanoin, ei olla kovin läheisiä eikä edes samaa ikäpolvea.

Vierailija
8/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt koko fb:hen, kuten minäkin! En ole tamacothi-sukupolvea, en jaksa tuollaisia "ruokkia" koko aikaa.


Päivitti profiiliaan kyllä tosi aktiivisesti tuohon saakka, lähes päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näet, niin ei ole piilottanut, vaan on vain lopettanut päivittämisen. mutta jos et näe muuta kuin käyttäjän tiedot tms, etkä seinää ollenkaan, niin on piilottanut sen sinulta.

Vierailija
10/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näet, niin ei ole piilottanut, vaan on vain lopettanut päivittämisen. mutta jos et näe muuta kuin käyttäjän tiedot tms, etkä seinää ollenkaan, niin on piilottanut sen sinulta.


ja ne aikaisemmat jutut, viimeisin on helmikuun 15. päivä kirjoitettu.

Aattelin että jos tuolloin olisi pannut minut piiloon siis etten näe enää hänen päivityksiään mutta enpä osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikuttaa vain siltä että hän on nyt hiljentynyt. Jos olisi halunnut kokonaan piilottaa päivitykset sinulta, niin olisi varmasti piilottanut koko seinän.