Lue keskustelun säännöt.
Pelkään että meille tulee ero ! En toivo sitä.
01.07.2011 |
Mies on ottanut etäisyyttä viimeisten viikkojen, ehkä jopa kuukauden, parin aikana... Seksiä on edelleen, mutta harvemmin. Mies on välillä ihan mukava itsensä, mutta välillä kiukkuilee ihan turhista asioista. Juhannuksena olimme kahdestaan mökillä ja toinen päivä meni miehen murjotukseen. Haluaisin takaisin sen kultaisen miehen johon rakastuin. Pelkään että miehellä on ero mielessä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ikäkriisi, 30, 40, 50??? Tsemppiä!