Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi hemmetti!

Vierailija
10.07.2011 |

Olin tossa viikonloppuna pitkästä aikaa terassilla kaupungilla, ja kun lähdin kohti taksitolppaa, mua seurasi joku ihme hiippari.. Se tyyppi jo siellä baarissa oli kytiksellä siinä, ja tosiaan taksitolpalla ei ollut muita kuin minä, ja siihenhän se sit tuli.

Mulla tuli aikamoinen paniikki, ja lähdin siitä valumaan erästä ohikulkijaa kohti, jolta pyysin apua. Tämä pelastava ihminen tuli mun kanssa siihen taksitoplalle odottelemaan. Se hiippari lähti samantien siitä, ja vielä jäi kytikselle sinne pyörimään ja seuraamaan tilannetta..



Olkaahan naiset varovaisia tuolla liikenteessä!

Oli kyllä kertakaikkiaan karmaseva tilanne ja tunne. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla