Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin aamiaisen klo 8 ja vasta nyt lounaan -> vatsaan koskee

Vierailija
10.07.2011 |

Touhusin innoissani koko aamupäivän yhden kotiprojektin parissa, joten ruokailu unohtui. Nyt söin ja vatsaan sattuu. Millähän lähtisi? Piimällä?



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaali aika lounaalle, jos aamiainen on syöty vasta kahdeksalta. En kyllä osaa auttaa kysymyksessä, voisiko johtua kuitenkin siitä mitä söit eikä ajankohdasta?

Vierailija
2/3 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole syönyt vielä mitään, juonut 2,5 kuppia kahvia kylläkin. Ei kun söin palan piirakkaa kera kahvin äsken, vähän huono olo täälläkin. Kaippa se pitäs jotain suolasen puoltakin koittaa syödä vaikkei te yhtään mieli tässä kuumuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaali aika lounaalle, jos aamiainen on syöty vasta kahdeksalta. En kyllä osaa auttaa kysymyksessä, voisiko johtua kuitenkin siitä mitä söit eikä ajankohdasta?


Aamupalaksi vedin mustaa kahvia ja nyt lounaan. Eikä satu mihinkään :)