Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Söin aamiaisen klo 8 ja vasta nyt lounaan -> vatsaan koskee
10.07.2011 |
Touhusin innoissani koko aamupäivän yhden kotiprojektin parissa, joten ruokailu unohtui. Nyt söin ja vatsaan sattuu. Millähän lähtisi? Piimällä?
Kommentit (3)
Mä en ole syönyt vielä mitään, juonut 2,5 kuppia kahvia kylläkin. Ei kun söin palan piirakkaa kera kahvin äsken, vähän huono olo täälläkin. Kaippa se pitäs jotain suolasen puoltakin koittaa syödä vaikkei te yhtään mieli tässä kuumuudessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta ihan normaali aika lounaalle, jos aamiainen on syöty vasta kahdeksalta. En kyllä osaa auttaa kysymyksessä, voisiko johtua kuitenkin siitä mitä söit eikä ajankohdasta?
Aamupalaksi vedin mustaa kahvia ja nyt lounaan. Eikä satu mihinkään :)
Alue: Aihe vapaa
Minusta ihan normaali aika lounaalle, jos aamiainen on syöty vasta kahdeksalta. En kyllä osaa auttaa kysymyksessä, voisiko johtua kuitenkin siitä mitä söit eikä ajankohdasta?