AV-mammat on vallannet meidän pihan grillin
Olleet koko illan siinä istumassa ja muut eivät pääse grillaamaan vaikka haluaisivat
Kommentit (9)
Sanot että me tulemme nyt grillaamaan,tehän olettekin tässä jo istuneet muutamia tunteja
En minä ainakaan grillaisi millään pihan yhteisellä grillillä.
Onpas hyvää naapurimeininkiä... Minä, minä ja minä!!
Ihana ok-talo ja oma grilli :))
joka paukuttelee parvekkeenovea hermot riekaleina, kun istutaan grillikatoksessa iltaisin.
että mahtuiskos nää meidänkin makkarat tähän grilliin. Valita vasta sitten jos eivät ymmärrä antaa tilaa.
Onpas hyvää naapurimeininkiä... Minä, minä ja minä!!
Ihana ok-talo ja oma grilli :))
Me asumme kerrostalossa (mainittakoon vielä, että oma asunto on) ja taloyhtiöllä on yksi pieni kaasugrilli. Koskaan ei ole ollut ongelmia, että yksi porukka valtaa sen. Päinvastoin, kaikista on aina ollut kivaa, kun on enemmän porukkaa grillailemassa ja viettämässä (päivää/iltaa). Eikä tarvitse kysyä, saisiko tulla tai mahtuuko grillaamaan. Eenemmänkin kysymyksenä on "maistuisiko makkara tai pihvi? No ota sieltä grillistä."
Vissiin meillä on sitten harvinaisen hyvä naapurit =)
koska sitä käytti muut kuin taloyhtiön asukkaat. Meidän pihasta tuli yhteinen grillauspaikka naapurustonkin väelle, omet ei päässeet nauttimaan maksamastaan grillistä. Oli pakko viedä grilli pois ja tehdä siihen tilalle parkkipaikka.
että puhut minusta mutta sitten tajusin, että meidän lisäksemme kolme muutakin on tuossa jo grillannut.