Lue keskustelun säännöt.
Loukkaantuisitko tästä kommentista?
19.05.2011 |
8v poikani tykkää pelata ja pelaakin ehkä liikaa, lähes jokapv. Nyt miesystävä sanoi että poika ei osaa leikkiä enää yhtään...
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en loukkaantuisi vaikka ehkä kyllä harmittaisi lähinnä siksi, että omatunto kolkuttaisi... Tottahan tuo kuitenkin on.
miksi siitä kommentista pitäisi loukkaantua?
Ome teinini on peliriippuvainen, salakavalasti homma meni siihen että ei halunnut muuta kuin pelata.
Luultavasti mies on oikeassa. Tee asialle heti jotakin.