Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Hotellivarauksista!!

Vierailija
20.07.2011 |

Varasin kaksi hotellia, joista piti valita toinen, ja nyt peruminen maksaa!Booking.comin kautta varasin ja katsoin vain, että 1 vrk ennen pitää perua. Varaus on siis huomiselle. Nyt kun menin perumaan, niin pitääkin maksaa perumisesta koko yön hinta, eilen illalla olisi pitänyt perua!!! Apua, onko mitään tehtävissä? En voi kahteen paikkaan mennä kuitenkaan! Ýritin soittaa, mutta eivät hoida asioita suomeksi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuitenkin huomioon, että tämä tarkoittaa 24 tuntia ennen sisäänkirjautumisaikaa, ei mitään "klo 23.55 voi vielä perua kuluitta" -meininkiä.

Vierailija
2/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varausvahvistuksessa vielä lisätty, että yöllä klo 00.00 on loppunut se ilmainen peruminen. Soitin kuitenkin hotellille, ja toivottavasti ne palauttavat sitten maksun. Näin ainakin lupasivat... Harmittaisi maksaa 100 euroa tyhjästä, kun kuitenkin näinkin ajoissa ollaan liikkeellä. Omistaja luuli itsekin, ettei pitäisi mennä maksua nimittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Selvitä miten tuo vuorokausi määritellään. Se saattaa tarkoittaa sitä että jos 2.7. varaa huomeen, niin pitää 24h aiemmin kun klo: 00.00. 2.7. huoneen olla peruttu. Tai se saattaa tarkoittaa 24h ennen sisäänkirjautumisaikaa mikä yleensä klo 15 tai klo 16, tai se saattaa tarkoittaa että väliin jää yksi vuorokausi, eli perumisen olisi pitänyt tapahtua viimeistään kesäkuun viimeisenä päivä ennen kun kuu vaihtuu jne.



2. Oletko varmasti lukenut ehdot oikein? Bookingcomissa menee yleensä niin, että samassa hotellissa on eri hintaluokaan huoneita. Jos valitsee "maksuton peruutus" huoneen se maksaa yleensä enemmän, kun sellaiset joita ei voi enää perua. Eli pitää olla hyvin tarkkana kun valitsee vaikka Hotelli X:stä huoneen, koska usein tarjolla on montaa eri hintaluokkaa/samaa huonetta erilaisia ehdoin.

Tämä pätee Suomalaisiin hotelleihin myös: useimmilla ketjuilla saa huoneen edullisemmin jos varaa esim. kk aiemmin huoneen, mutta sellaisilla ehdoilla ettei varausta enää voi perua maksutta.

Vierailija
4/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnan, jossa luki "ei peruutusta". Booking.comissa osa huoneista myydään ilman peruutusoikeutta.

Vierailija
5/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan yöllä mennyt jo umpeen. Tämä oli uutta, kun jotenkin ajattelin, että vuorokautta ennen ehtii, siis tässä päivällä. Pitäisi vaan olla tarkempi, hyvä opetus oli siitä. Mutta tosiaan ihanaa, jos tuo ystävällinen omistaja palauttaa mun rahat:-) JA siis Suomessa ihan ollaan, eikä mikään ketju...

Vierailija
6/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, miksi olet alkujaankin varannut kaksi hotellia? Ethän kahteen olisi kuitenkaan voinut mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa niistä piti sitten valita toinen. Mutta ahneella on kakkanen loppu:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi