Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenkuljetuspyörän (laatikkopyörä tms.) omistajia?

Vierailija
30.06.2011 |

Olen harkinnut sellaisen ostamista, mutta suuri kysymys on, missä sitä voisi säilyttää. En haluaisi jättää säiden armoille ulos, eikä meillä oikein ole edes pihassa mitään, mihin lukita sitä kiinni. Asumme 50-luvun kerrostalossa, jossa on ahtaat ja kulmikkaat kellarikäytävät, niissä on vaikea pujotella edes tavallisen pyörän kanssa.



Oletteko saaneet neuvoteltua esim. taloyhtiön kanssa jonkin säilytystilan? Tai miten olette ratkaisseet säilytyksen? Minusta on varsin epäreilua, että autoilijoille kyllä riittää parkkipaikkoja ja autotalleja, mutta pyörää ei saa mihinkään...

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perässä vedettävä kärry ja sen saa litistettyä kokoon hyvinkin kätevästi.



Ja tuntuu jotenkin turvallisemmalta, kun saa lapset vöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana oleva näyttääkin kelvollisemmalta, kuin ne mitä mä löysin :)



Näyttää kelpo peliltä.

Vierailija
4/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mielestäni se on turvallisempi, koska näen lapset koko ajan (ja siinä on myös turvavyöt)

- perässä vedettävä kärry pelottaa, koska autoilijat eivät välttämättä näe sitä (punaisesta lipusta huolimatta)

- kuulemma se on paljon ajettaessa kevyempi ja mukavampi kuin peräkärry

- tavaraa mahtuu enemmän; jos käyn esim. lasten kanssa kaupassa tai lähdetään pidemmälle retkelle, mukaan mahtuu muutakin kuin lapset



ap

Vierailija
5/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää parempi koska voi käyttää myös rattaina. Turvavyöt löytyy myös.



http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…

Vierailija
6/6 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää parempi koska voi käyttää myös rattaina. Turvavyöt löytyy myös.

<a href="http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…" alt="http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…">http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=31276&nimi=Croozer+Kid+…;

Ja tosiaan vierastan noita peräkärryjä siksi, että en näe lapsia, lapset eivät näe niin hyvin ympärilleen, ja ennen kaikkea pelkään, että autoilijat eivät näe peräkärryä vaan ajavat sen päälle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi