Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itse olen wt-oloista ja kaverit myös. Nyt olen päässyt työhön

Vierailija
30.06.2011 |

jossa "parempaa" väkeä, eikä mulla niiden kanssa oikein jutut osu yksiin :o

Kellään tuttavapiiristä ei ole mökkejä, ei harrasteta golffia tai matkailua eksoottisiin kohteisiin. Talonrakennuksesta voidaan vaan haaveilla :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytät wt-sanaa.



Tunnen monia talon rakentaneita, joilla on kesämökit, ei ne mitään parempaa väkeä ole, tavallisia duunareita.

Vierailija
2/4 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon voi rakentaa kuka tahansa. Tosin juurikin wt ei sellaisesta voi haaveilla koska on luonteeltaan laiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään ei ole varallisuutta. Kyllähän näistäkin lähtökohdista ylemmäs pääsee, mutta kovan työn takana se on.

Ei mielestäni kaikki wt ole laiskuutta

Vierailija
4/4 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon voi rakentaa kuka tahansa. Tosin juurikin wt ei sellaisesta voi haaveilla koska on luonteeltaan laiska

Mun mieheni on rakennuksen ammattilainen ja ei todellakaan voida lähimpään kymmeneen vuoteen haaveilla oman rakentamisesta tai edes ostamisesta... Syynä pieleen mennyt yritys, jonka velkoja maksellaan pitkään... Muuten ei täytetä wt-kriteerejä (paitsi että on aika monta lasta), molemmat korkeasti koulutettuja ja elintavat terveelliset.