Oli muuten hienoa, että Tangomarkkinoiden teemana oli kansainvälisyys!
Tangomarkkinoilla voi olla maine vähän sellaisena suomensuomalaisena touhuiluna. Nyt pesivät kertaheitolla kätensä persuporukasta.
Tottahan se on: Tango jos mikä on kansainvälinen ilmiö, jota tämä ihana suomalainen lavatangokulttuuri vain heijastelee. =D
Kommentit (5)
jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.
jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.
...huoh...
jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.
Mä kun luulin, että argentiinalainen. ;)
jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.
Onko jotenkin suuri riski, että islaminuskoiset tungeksivat tangomarkkinoille? :D)))
(ja mitä sitten vaikka tungeksisivatkin)
- mitähän ne espanjankieliset siitä ymmärsi?