Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelleet, osaatteko auttaa??

Vierailija
30.06.2011 |

olen elokuussa aloittamassa opintoja ammatillisessa oppilaitoksessa, ja hain juuri opintotukea. Liitteeksi minun tarvitsee liittää todistus oppilaitokseen hyväksymisestä. Tarvitseeko tuo pyytää erikseen oppilaitoksesta vai hyväksyykö kela sen paperin jolla oppilaitos ilmoitti minulle että tulin hyväksytyksi kouluun? kiitos paljon avusta!! Toki olen kelaan soittelemassa mutta olisi kiva jos joku osaisi nyt jo kertoa :)



t. tuleva opiskelija

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskelupaikasta!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan