Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan poiminut mansikkaa espoon rossitarhalta

Vierailija
20.07.2011 |

mitähän ämpärillinen tulee maksamaan n.hinta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoi yli 20 euroa ämpäri. Uudelleen en mene. Sikahintaista mun mielestä. En tiedä paljonko pitäis maksaa, menin mukaan kun kaveri kehui kun on niiiiiiin HALPAA.. Musta oli sikahintaista.

Vierailija
2/2 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietää ainakin mistä marjat ovat peräisin ja saa suoraan pellolta pakkaseen ilman välikäsiä. Ja ihan kivaa siellä pellolla on.



Eiköhän kohta ole aivan liian myyöhäistä enää mennä poimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan