Lue keskustelun säännöt.
kukaan poiminut mansikkaa espoon rossitarhalta
Kommentit (2)
mutta tietää ainakin mistä marjat ovat peräisin ja saa suoraan pellolta pakkaseen ilman välikäsiä. Ja ihan kivaa siellä pellolla on.
Eiköhän kohta ole aivan liian myyöhäistä enää mennä poimimaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja maksoi yli 20 euroa ämpäri. Uudelleen en mene. Sikahintaista mun mielestä. En tiedä paljonko pitäis maksaa, menin mukaan kun kaveri kehui kun on niiiiiiin HALPAA.. Musta oli sikahintaista.