Mies ei tajuu, et voin olla raskaana, vaittaa ettei ns.touhutipoista voi tulla raskaaksi!!
mulla on nyt nelja paivaa enkat myohassa, nakyvia verisuonia rintakehassa ja hieman kuvottava olokin, kuten kahdessa aiemmassakin raskaudessa.
Mies vaittaa etten missaan nimessa voi olla raskaana, koska ei touhutipoista voi tulla raskaaksi!! Han laittoi pari viikkoa sitten, ovulaationa sen sisaan ja otti pois ja loput spermat kortsuun. Sanoin etta eipa silla ole valia missa vaiheessa siittiot menee sisaan.
Tanaan tarkotus teha testi. Uskon olevani raskaana
Kommentit (17)
loput spermat kortsuun. Sanoin etta eipa silla ole valia missa vaiheessa siittiot menee sisaan.
Loput?? Eli osa siemensyöksystä sisään ja osa ulos? Onpa outoa, miten se edes onnistuu :D
Touhutipoisse ei siittiöitä tosiaan ole. Väite, että voi olla on vanhentunut/teinien pelottelua. Kysypä vaikka lääkäriltäsi!
otti pois, laittoi kortsun. Ai, ei ole vai, no sittebn mies on ihme ja kumma oikeassa! Mut katsotaan mita testi nayttaa
minä sitten onnistuin tulemaan raskaaksi vaikka mies ei KERTAAKAAN tullut sisälleni????
ja oireiden puolesta oletkin, ,kipase testin hakuun
minä sitten onnistuin tulemaan raskaaksi vaikka mies ei KERTAAKAAN tullut sisälleni????
siittiöthän voi päätyä myös sormissa sisään. Ja voi olla, että miehesi on tullut sisääsi kuitenkin. Pelkässä liukasteessa ei voi olla siittiöitä koska sitä tuottaa eri rauhaset (tms. en osaa näitä anatomiatermejä) kuin siittiöitä. Siemensyöksy tulee siis eri paikasta kuin liukaste.
touhutippa lapsia on maailma puolillaan :DD
Ystäväni tuli myös raskaaksi vaikka kumia käytettiin oikeaoppisesti alusta loppuun asti. Ja yhdestä kerrasta. Eivät tiedä miten on mahdollista, mutta lapsi on kyllä kuin kopio isästään joten siinä kohtaa ei ole ei ole mitään arvailua.
Mä löysin googlella tällaisen keskustelun että kolmanneksella miehistä on touhutipoissa siitiöitä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1975555-touhutipoi…
tulla raskaaksi, varsinkin jos usein rakastellaan
tulla raskaaksi, varsinkin jos usein rakastellaan
tulla raskaaksi, varsinkin jos usein rakastellaan
Eli jos edellisestä kerrasta on jäänyt eläviä siittiöitä "matkan varrelle", voi niitä olla jäljellä mikä voi johtaa raskauteen. TOUHUTIPOISSA ei silloinkaan ole siittiöitä, vaan ne ovat jääneet sinne!
Tämä vältetään sillä, että mies käy virtsaamassa yhdyntöjen välissä.
Toki varovaisuus ei haittaa, joten sikälihän tämä vanha tieto voi jatkaa elämäänsä, mutta fakta on se, että touhutipoissa ei siittiöitä.
Kuten joku totesi, asiaa voi kysäistä vaikka gyneltään jos ei usko.
olen raskaana tai paremminkin kun olen raskaana :)
Teen testin tanaan, ilmotan sitten teille kuinka kavi :)
Mutta kun tekee gutaa, niin mies saattaa osittain laueta ennen kuin laukeaa kokonaan. Eli pieniä määriä spermaa saattaa tulla ennen varsinaista OOOOO:ta. ;)
Tässä toinen tutkimus, jonka mukaan osalla miehistä on, osalla ei.
http://informahealthcare.com/doi/abs/10.3109/14647273.2010.520798
tulla raskaaksi, varsinkin jos usein rakastellaan
Eli jos edellisestä kerrasta on jäänyt eläviä siittiöitä "matkan varrelle", voi niitä olla jäljellä mikä voi johtaa raskauteen. TOUHUTIPOISSA ei silloinkaan ole siittiöitä, vaan ne ovat jääneet sinne!
Tämä vältetään sillä, että mies käy virtsaamassa yhdyntöjen välissä.
Toki varovaisuus ei haittaa, joten sikälihän tämä vanha tieto voi jatkaa elämäänsä, mutta fakta on se, että touhutipoissa ei siittiöitä.
Kuten joku totesi, asiaa voi kysäistä vaikka gyneltään jos ei usko.
touhutipoissa EI ole siittiöitä. Ei ole kauaakaan kun tästä tehtiin uusi tutkimus, goole varmaan löytää :)