Mustat hakkasi hengiltä valkoisen pojan, joka deittaili mustaa tyttöä
Kommentit (13)
jolla on joku ehdoton aate tai ismi, joka heidän mielestään on ainoa oikea. Eikä siinä merkkaa ihonväri, uskonto, sukupuoli, vaan kaikenlainen fundamentalismi ja kiihkoilu johtaa tuohon.
jolla on joku ehdoton aate tai ismi, joka heidän mielestään on ainoa oikea. Eikä siinä merkkaa ihonväri, uskonto, sukupuoli, vaan kaikenlainen fundamentalismi ja kiihkoilu johtaa tuohon.
Miksi sitä hulluuttaa löytyy niin paljon enemmän tuosta erivärisestä ryhmästä ja miksi siitä ei puhuta mediassa?
esim. tummaihoisten lasten äidit saa kokea pelkoa ja uhkaa kun persuhenkiset käy avautumaan _lapsille_, selvin päin. Juuri oli aiheesta televisiossa. Miten tällainen on viime aikoina lisääntynyt ja näkyy jo poliisin tilastoissakin.
jolla on joku ehdoton aate tai ismi, joka heidän mielestään on ainoa oikea. Eikä siinä merkkaa ihonväri, uskonto, sukupuoli, vaan kaikenlainen fundamentalismi ja kiihkoilu johtaa tuohon.
Miksi sitä hulluuttaa löytyy niin paljon enemmän tuosta erivärisestä ryhmästä ja miksi siitä ei puhuta mediassa?
Kaikki toisen ihmisen fyysinen ja/tai henkinen pahoinpitely ja systemaattinen alistaminen on sitä.
Takaan, että melkein jokainen tietää jonkun joka toimii noin, ihan Suomestakin ja Suomen kansalaisista. Tai ainakin tällaisten uhreja.
esim. tummaihoisten lasten äidit saa kokea pelkoa ja uhkaa kun persuhenkiset käy avautumaan _lapsille_, selvin päin. Juuri oli aiheesta televisiossa. Miten tällainen on viime aikoina lisääntynyt ja näkyy jo poliisin tilastoissakin.
Onko näitä hakattu kuoliaaksi montakin?
Entä kummmat saa kokea enemmän pelkoa, valkoiset kun musta lauma tulee vastaa vai nuo tummaihoisten lasten äidit? Kummilla ryhmällä on enemmän syytä kokea pelkoa? Entä valkoisella naisella, kun musta lössi tulee vastaan pimeällä?
Ja tuo televisiossa näytettty tilasto on jo todistettu vääräksi. Ohjelman toimittaja Mari Lukkari suorastaan valehteli tuossa ohjelmassaan. Törkeää tietenkin toimittajalta, mutta ei mitään ihmeellistä Suomessa.
Se valkoinen oli varmasti tehnyt jotain ansaitakseen sen, joten mustia ei voi syyttää.
esim. tummaihoisten lasten äidit saa kokea pelkoa ja uhkaa kun persuhenkiset käy avautumaan _lapsille_, selvin päin. Juuri oli aiheesta televisiossa. Miten tällainen on viime aikoina lisääntynyt ja näkyy jo poliisin tilastoissakin.
Mutta en ikinä kävisi edes sanallisesti kenenkään kimppuun. Hitto vie, minun olisi pitänyt vissiin jo vähintäänkin potkia lapseni tarhakaverit, tummaihoiset (adoptoidut) kaksospojat tuon perusteella.
Onhan noin fanaattisia joka ryhmässä, sitä ei voi välttää mutta valitettavasti se pilaa kaikkien muidenkin maineen.
esim. tummaihoisten lasten äidit saa kokea pelkoa ja uhkaa kun persuhenkiset käy avautumaan _lapsille_, selvin päin. Juuri oli aiheesta televisiossa. Miten tällainen on viime aikoina lisääntynyt ja näkyy jo poliisin tilastoissakin.
Onko sinulla jotain faktaa tämän pohjaksi?
Uutisessahan puhuttiin viharikoksesta. Persuthan ne vaan haluaa rasismin pois rangaistuksista.
Uutisessahan puhuttiin viharikoksesta. Persuthan ne vaan haluaa rasismin pois rangaistuksista.
Laita linkki suomalaisen lehden uutiseen missä syytetään mustaa rasismista
Rasismi tarkoittaa rotusortoa, ei mustien sortoa.
Ei musta voi olla rasisti
Ei, vaan halla-ahon kehumassa usassa.
homofobit heterot raiskasi ja ampui transseksuaalin, joka deittaili tyttöä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brandon_Teena