Lue keskustelun säännöt.
Tulipa hyvät hiukset, värjäsin vaaleanruksean pohjan ja
27.02.2011 |
päälle muutama sormin vedetty vaalea raita. Olen tyytyväinen. Alla mulla oli fiaskoksi mennyt vaalea letti, jossa parin sentin juurikasvu.
-terv. iloinen kotikampaaja : )
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toi aiempi meni ihan vahingossa koko päällyhiukset valkoisiksi, yäk, ihan luonnottoman näköinen, mutta nyt tuli hyvä.