kiroilu ärsyttää!!!
Olen 3 lapsen yh ja olen jonkun verran yrittänyt viime aikoina tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. En mitenkään pakonomaisesti mutta kiva olis kumppani löytää!! Olenko tekopyhä vai onko mussa jotain vikaa vai oonko törmänny vaan sellasiin miehiin--- eli ÄRSYTTÄÄ et joka toises lauseessa rupeaa ensi tapaamisen jälkeen jo kuulumaan että voi vittu ja voi vittu ja saatana!!! Siis en ymmärrä!!! kiroileeko kaikki miehet nykysin vai mikä mättää!!!!
Kommentit (2)
en toki oo heti seurustelukumppania lapsille esittelemässä mut jos seurustelen niin onhan seki edessä.Ja mies, joka jo toisil treffeil kiroilee koko aika, EI ole pitkään seurustelukumppanini. En voi kuvitelle et sellaisen lasten eteen veisin!!! Mun lapsuuden kodis ei kiroiltu mut itse joskus ärräpäitä viskon mut viimeseen asti yritän välttää sitä lasten kuullen!!! Enkä halua kumppania joka kiroilee solkenaan. Ehkä oon sit yksin...ap
Olen naimisissa ja meillä on kaksi pientä lasta. Ja mieheni osaa kyllä kaikki ärräpäät ja näyttää että lapsetkin ovat ne pikkuhiljaa oppimassa. ÄRSYTTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!