Lue keskustelun säännöt.
Raskaus toiveita
14.03.2011 |
Voisko joku kertoa millaisia tuntemuksia tai oireita teille on tullut alkuraskaudessa? Onko normaalia,että tulee hieman kuumeinen olo (ei kuumetta)?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla