Lue keskustelun säännöt.
Oletko koskaan kirjoittanut kirjaa?
17.01.2011 |
Tuntuu siltä, että monen täällä palstailevan kannattaisi. Naurattaa, vaikka onhan tämä vähän sairasta. Oikeasti ei saisi nauraa, mutta minkäs teet.
Kommentit (2)
Siitä ei tosin tule koomista opusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kirjoittanut ja julkaissut yhden kirjan. Paska kirja olikin.