Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantai menee juhlien merkeissä, olen valmistautunut ainakin hyvin:

Vierailija
24.02.2011 |

Otatin rakennekynnet, valkaisin vähän hampaita, ripsien pidennykset ja kulmien muotoilu ja väri, karvojen poisto, jalkojen hoito, kasvohoito ja nyt vielä itsestään ruskistajat kehiin kera nesteenpoistoteen niin a vot! Osan tein luonnollisesti itse....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, hiusten värjäykset unohdin :) ap

Vierailija
2/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen poisto oliskin.... :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennys kuullostaa ihanalta, sitä haluisin kokeilla, ellei se vahinhgoita omia ripsiä? Olen huomannut että ripsien värjäys ei sovi mulle, kun on herkkä iho, se tais viime kerralla irrottaa ripsiä normaalia enemmän...

Onko tärkeätkin juhlat kun olet noin hyvin valmistautunut?!

Vierailija
4/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kivasti joulusta, niin haluan näyttää muutenkin hyvältä. Olipahan juhlat hyvä syy laitella kaikkia juttuja :) ap

Vierailija
5/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiko hampaan valkaisujutska? Mistä tilasit?

Vierailija
6/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun menet häihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin laittaudun muihun kuin pikkujouluihin. Oliskohan isosmile mistä tilasin ja toimii! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi