Onko tämä mielestänne normaalia avioliitossa?
Kaveri selitti, miten hän menee parina päivänä viikossa suoraan töistä treenaamaan, että mies saa olla rauhassa töiden jälkeen kotona. Kaveri tekee lyhyempää työpäivää ja on usein aamulla yksin kotona ja sanoi nauttivansa siitä suuresti. Onko teidän mielestänne normaalia? musta ei! Ei avioliitossa kuulu vältellä toista! Meillä ainakin ollaan yhdessä aina kun mahdollista.
Kommentit (19)
Minäkin toivon, että mies lähtisi äkkiä sinne salille mistä on puhunut koko illan, jotta saisin olla pari tuntia ihan yksin raskaan työpäivän päälle.
Minäkin toivon, että mies lähtisi äkkiä sinne salille mistä on puhunut koko illan, jotta saisin olla pari tuntia ihan yksin raskaan työpäivän päälle.
miksi te yleensä sitten olette naimisissa? Jos kaipaatte omaa aikaa niin paljon???
Kun on välillä erossa, on sitäkin mukavampi nähdä toista!
toisen kyljessä kihnuttaminen kuulu enemmin sinne seurusteluvaiheeseen. On ihan tervettä, että aviopuolisot pystyvät kommunikoimaan tarpeistaan.
Minä taas puolestaan haluan, että mies hakee ainakin 2 päivänä lapset tarhasta, että minä ehdin suoraan töistä jumppaan. Olen palojn parempaa seuraa kotona jumpattuani.
en kyllä jaksaisi olla kenenkään kanssa kylki kyljessä koko ajan, ei se oli minusta normaalia vaan läheisriippuvuutta. Itse ainakin tykkään olla paljon yksin ja minusta se on ihan normaalia.
Mielestäni on pikemminkin epänormaalia, jos toiselle ei anneta yhtään omaa tilaa ja aikaa. Mä en ainakaan sietäisi sellaista.
parisuhteesi kesto. Entä kaverisi? Muuten tästä on vaikea keskustella.
Mielestäni on pikemminkin epänormaalia, jos toiselle ei anneta yhtään omaa tilaa ja aikaa. Mä en ainakaan sietäisi sellaista.
musta tuntuu että se on vaan silmänlumetta ja koko suhde on kulissia. Kun kerran pitää olla erossakin koko ajna.
ap
jota joudun tuijottelemaan ihan koko ajan.
Eli en olisi saanut hankkia miestä ja viittä lastani. Olen iloinen heistä kaikista vaikka olen välillä ajanut heitä kaikkia luudan kanssa karjuen pihalle :D
Minäkin toivon, että mies lähtisi äkkiä sinne salille mistä on puhunut koko illan, jotta saisin olla pari tuntia ihan yksin raskaan työpäivän päälle.
miksi te yleensä sitten olette naimisissa? Jos kaipaatte omaa aikaa niin paljon???
pari tuntia ole paljon? Edessä koko viikonloppu yhteistä aikaa.
parisuhteesi kesto. Entä kaverisi? Muuten tästä on vaikea keskustella.
Itse noin8v. En ole ollut miehestäni erossa kertaakaan sen jälkeen kun menimme naimisiin 3 v. sitten. Olin jopa mukana hänen veljensä polttareissa:) MIes itse pyysi:D
ap
tuollainen käytös johtaa eroon viimeistään silloin kun toinen lapsi tulee uhmaikään.
kuka jaksaa olla 24/7 yhdessä? Ehkä silloin alussa kun on vielä rakastumisen huumaa, mutta kyllä sitä 10 vuoden jälkeen kaipaa omaa aikaa, niin rakas kuin se oma puoliso onkin!
Sairasta (riippuvuutta) on, jos ei osaa olla erossa ollenkaan.
parisuhteesi kesto. Entä kaverisi? Muuten tästä on vaikea keskustella.
Itse noin8v. En ole ollut miehestäni erossa kertaakaan sen jälkeen kun menimme naimisiin 3 v. sitten. Olin jopa mukana hänen veljensä polttareissa:) MIes itse pyysi:D
ap
parisuhteesi kesto. Entä kaverisi? Muuten tästä on vaikea keskustella.
Itse noin8v. En ole ollut miehestäni erossa kertaakaan sen jälkeen kun menimme naimisiin 3 v. sitten. Olin jopa mukana hänen veljensä polttareissa:) MIes itse pyysi:D
ap
Kaikki kaipaa sitä omaa aikaa joskus.Minä vaan en kuopuksen syntymän jälkeen vielä saanut.. mut vielä kerkii..Lähden monesti koko lapsikatraaan kanssa jonnekin ihan tarkoituksella että mies saa levätä. Ja toisekseen.. munusta on kiva käydä joskus jossain ilman miestä ja hänellä ilman minua. Silti rakastamme toisia suuresti.
Toiset ovat näitä puo ja paita -tyyppejä ja toiset taas juoksevat perhettään karkuun jos liikaa näkevät. Onhan moni aviopari ihan onnellisesti naimisissa, vaikka asuvat jopa eri osoitteissa, ehkä eri paikkakunnillakin tai jopa eri maissa ja lapsiakin heillä saattaa olla.
Ei se ap:n tapa ajatella asiaa ole ainoa, puhumattakaan että se olisi ainoa oikea tai ainoa ns. normaali.
tuu riitaa niin helposti kun kumpikin saa tehdä miten huvittaa ;)