Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten äkkiä se ydinsaaste on Suomessa?

Vierailija
11.03.2011 |

Eli uskaltaako huomenna olla ulkona? Muistelen muinaista Tsernobylia, jolloin mistään mitään tietämättömät suomalaiset saivat mielettömän (ja syöpää aiheuttavan) ydislaskeuman päälleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sitten aamulla uutiset ja päätät onko aihetta skitsoilla vai ei.

Vierailija
2/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi mennä enää ikinä ulos,etkä varsinkaan lastasi viedä sinne..Ilkeä samurai puhaltaa myrkyt koko suomen päälle;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi mennä enää ikinä ulos,etkä varsinkaan lastasi viedä sinne..Ilkeä samurai puhaltaa myrkyt koko suomen päälle;D


edellinen laskeuma aiheutti syöpäkuolemissa selkeän piikin, miksi en nyt olisi varovaisempi?

Vie sinä lapsesi ulos saamaan kilpirauhassyöpä.

Vierailija
4/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuttaisi mitenkään Suomeen?

Vierailija
5/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuttaisi mitenkään Suomeen?

se muka ihan käytännössä vaikuttaisi?

Ei niin mitenkään.

Vierailija
6/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateilyn maara on nyt 1000 kertainen normaaliin verrattuna



taalta voi katsoa japanin paivityksia

http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateilyn maara on nyt 1000 kertainen normaaliin verrattuna taalta voi katsoa japanin paivityksia <a href="http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2" alt="http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2">http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2</a&gt;

Vierailija
8/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateilyn maara on nyt 1000 kertainen normaaliin verrattuna taalta voi katsoa japanin paivityksia http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä saat asunnossasi radonista, röntgenkuvista ja luonnon tavallisesta taustasäteilystä 100 kertaa sen mitä Tshernobylistä.



Olisi niistä huolissasi, kännykätkin on vaarallisempia, hiilivoimalat ovat oikeasti todella paha terveyshaitta, koska niistä tulee jatkuvasti paljon terveydelle haitallisia päästöjä esim. Helsingissä.



Autoilu ja lentäminen sinun pitäisi lopettaa heti niiden aiheuttamien terveyshaittojen ja -vaarojen vuoksi. Lentäessäsi etelään saat monta kertaa tavallsita enemmän säteilyä.

Vierailija
10/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tilanne on se, että Japanissa on sulanut yksi ydinvoimala ja coriolisvoiman myötä saastepilvi on suomessa ennen aamua, tämän vuoksi on syytä pysytellä sisätiloissa ja sulkea ikkunat teipaten kaikki pinnat mistä ilma voi tulla sisään. Jodia on syytä ottaa, syöden jodioitua suolaa joka tunti yksi ruokalusikallinen. Onnea maailmanlopun alla ei tässä kauaa oo enää 21.12.2012

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tilanne on se, että Japanissa on sulanut yksi ydinvoimala ja coriolisvoiman myötä saastepilvi on suomessa ennen aamua, tämän vuoksi on syytä pysytellä sisätiloissa ja sulkea ikkunat teipaten kaikki pinnat mistä ilma voi tulla sisään. Jodia on syytä ottaa, syöden jodioitua suolaa joka tunti yksi ruokalusikallinen. Onnea maailmanlopun alla ei tässä kauaa oo enää 21.12.2012

JOS joku oikeasti tuon uskoi, älkää syökö sitä suolaa, sillä voitte kuolla siihen nestetasapainon järkkymisen vuoksi.

nk. "päästö on hyvin pieni", ja se päästetään hallitusti avaamalla venttiiliä, ja siellä tuulee merelle päin, eli ei tule haittaa edes japanilaisille.

"the amount is expected to be small and the wind blowing toward the sea will be considered" reuters