Miten äkkiä se ydinsaaste on Suomessa?
Eli uskaltaako huomenna olla ulkona? Muistelen muinaista Tsernobylia, jolloin mistään mitään tietämättömät suomalaiset saivat mielettömän (ja syöpää aiheuttavan) ydislaskeuman päälleen.
Kommentit (11)
et voi mennä enää ikinä ulos,etkä varsinkaan lastasi viedä sinne..Ilkeä samurai puhaltaa myrkyt koko suomen päälle;D
et voi mennä enää ikinä ulos,etkä varsinkaan lastasi viedä sinne..Ilkeä samurai puhaltaa myrkyt koko suomen päälle;D
edellinen laskeuma aiheutti syöpäkuolemissa selkeän piikin, miksi en nyt olisi varovaisempi?
Vie sinä lapsesi ulos saamaan kilpirauhassyöpä.
ei vaikuttaisi mitenkään Suomeen?
se muka ihan käytännössä vaikuttaisi?
Ei niin mitenkään.
sateilyn maara on nyt 1000 kertainen normaaliin verrattuna
taalta voi katsoa japanin paivityksia
http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2
sateilyn maara on nyt 1000 kertainen normaaliin verrattuna taalta voi katsoa japanin paivityksia <a href="http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2" alt="http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2">http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2</a>
sateilyn maara on nyt 1000 kertainen normaaliin verrattuna taalta voi katsoa japanin paivityksia http://live.reuters.com/Event/Japan_earthquake2
sä saat asunnossasi radonista, röntgenkuvista ja luonnon tavallisesta taustasäteilystä 100 kertaa sen mitä Tshernobylistä.
Olisi niistä huolissasi, kännykätkin on vaarallisempia, hiilivoimalat ovat oikeasti todella paha terveyshaitta, koska niistä tulee jatkuvasti paljon terveydelle haitallisia päästöjä esim. Helsingissä.
Autoilu ja lentäminen sinun pitäisi lopettaa heti niiden aiheuttamien terveyshaittojen ja -vaarojen vuoksi. Lentäessäsi etelään saat monta kertaa tavallsita enemmän säteilyä.
Tällä hetkellä tilanne on se, että Japanissa on sulanut yksi ydinvoimala ja coriolisvoiman myötä saastepilvi on suomessa ennen aamua, tämän vuoksi on syytä pysytellä sisätiloissa ja sulkea ikkunat teipaten kaikki pinnat mistä ilma voi tulla sisään. Jodia on syytä ottaa, syöden jodioitua suolaa joka tunti yksi ruokalusikallinen. Onnea maailmanlopun alla ei tässä kauaa oo enää 21.12.2012
Tällä hetkellä tilanne on se, että Japanissa on sulanut yksi ydinvoimala ja coriolisvoiman myötä saastepilvi on suomessa ennen aamua, tämän vuoksi on syytä pysytellä sisätiloissa ja sulkea ikkunat teipaten kaikki pinnat mistä ilma voi tulla sisään. Jodia on syytä ottaa, syöden jodioitua suolaa joka tunti yksi ruokalusikallinen. Onnea maailmanlopun alla ei tässä kauaa oo enää 21.12.2012
JOS joku oikeasti tuon uskoi, älkää syökö sitä suolaa, sillä voitte kuolla siihen nestetasapainon järkkymisen vuoksi.
nk. "päästö on hyvin pieni", ja se päästetään hallitusti avaamalla venttiiliä, ja siellä tuulee merelle päin, eli ei tule haittaa edes japanilaisille.
"the amount is expected to be small and the wind blowing toward the sea will be considered" reuters
Katsot sitten aamulla uutiset ja päätät onko aihetta skitsoilla vai ei.