Tein hurjia löytöjä kirpparilla :O!
Mm. Lenne -talvitakki. Pientä reikää lukuunottamatta kuin uusi, 3e. Jonatanin talvitakki, jonkin verran kulunut, 4e.
Kuin uusi Icepeakin tuulipuku (myyjä oli paikalla, ja sanoi että sitä on käytetty vain pari kertaa). Ihanan värinenkin! 6,50 euroa sekä housut että takki.
Kyllä on mukava tunne, kun on tehnyt löytöjä! :)
Kommentit (9)
minä en ostaisi tuommoisia kirppikseltä vaikka olisi minkä merkkisiä
ja näin todella hurjia hintoja :O Mutta niinku sanonta kuuluu: ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Muutamat myyjät taas luuli, että lindex on the merkki vaate :) kulahtaneet "uusretrot" bodyt ja paidat 2-3€ !!! Kulahtaneet reimatecit alk.25€
Aika isot kasat oli heidän pöydillä vaatetta jäljellä, että ehkäpä saldoa laskiessa tajuavat.
oikeesti,eihän kukaan maksa reikäisistä ja kuluneista vaatteista tuon enempää,vaikka olisi kuinka merkkivaate.
jos ostaja kokee sen niin. Sitä paitsi emme ole nähneet noita vaatteita ja niiden kuntoa. KÄytetty vaate on aina vähän kulunut, kyllä sen tiedostaa jos kirpparilla on ostoksilla...
Mäkin löysin tänään kaikkea ihanaa, mikä jonkun mielestä on varmasti roinaa... mutta mitäs siitä!
Itse kävin tällä viikolla kirpparilla ja yhdessä pöydässä oli kyllä hinnat karannu käsistä.
Tavalliset market-luistimet,tosi huonossa kunnossa,30e. Lasten ulkovaatteita 30-50e,ja kuluneita nekin.
Joo luistimet saa uutena kaupasta 30-50e, lasten ulkovaatteitakin uutena tuohon hintaan.
Muita hintoja en viitsinytkään jäädä katsomaan.
hyvistä löydöistä:).
Jos kokee tehneensä hurjia löytöjä, asia on sitten niin.
Meillä itse kullakin on oma näkemys siitä, millainen on hyvä kirpparilöytö.
Hienoa, että löydöt ovat olleet mieluisia! Tiedän tunteen, kun on tehnyt mielestään onnistuneita ostoksia ja vieläpä säästänyt reilusti.
Ihan järkyttäviä hintoja pyydetään esim. ulkoiluvaatteista. Hyvin kuluneista tec-haalareista pyydetään usein 20-40 euroa. Tarkoitan siis sellaisia, joissa on aivan harmaat polvien ja pyllyn kohdat, jalkalenksut puhkikuluneet tai rikki jne. Jos tuote on melkein uutta vastaavassa kunnossa (vain pieniä kulumia) pyydetään helposti 50 euroakin. En osta hyvin kuluneita vaatteita. Kun ostan jotakin kirpparilta, pitää tuotteen olla sellaisessa kunnossa, että sitä kehtaa lapsella pitää päällä ja että se kestäisi koko kauden esim. talven. En tarvitse tuotetta, josta voisi tehdä matonkuteita.
Puisen leikkikaaren leluineen, 9e.
fleece-toppahaalarin pian syntyvälle, 8e
marimekon mustan hedelmäkuvioisen mekon 4e
kaksi marimekon 70cm bodyä, 1e yhteensä
Fleece-takin tytölle, 4e
Tunikamekon tytölle 0,5e
Bodyn tytölle 0,5e ja 1e
Tulikohan muuta.. ehkä ei. Marimekon bodyt ja tunikamekko oli aika kuluneet, mutta silti kivan näköiset ja ei ainakaan kalliit. Muut uudenveroisia. :)
Kuluneita ja reikäisiä muutamalla egellä...
hmmm...
Missä kirpparilla kävit?