Kahden vuoden painostuksen jälkeen mies suostui
siihen, että kirjastoon hankitaan Boknäsin kirjahylly. Tai siis yhteensä 9 metriä ovellisia hyllyjä lattiasta kattoon.
Kommentit (9)
Toivottavasti saitte säästettyä tämän kahden vuoden aikana kirjahyllyn, eikä tarvinnut luotolla ostaa.
Kaikki ne avohyllyissä nyt olevat kirjat kun pitää tuulettaa ja tomuttaa ennen siirtoa, talvella en moiseen ryhdy.
Toivottavasti saitte säästettyä tämän kahden vuoden aikana kirjahyllyn, eikä tarvinnut luotolla ostaa.
Siellä on nyt perityt avohyllyt, joista haluan päästä eroon. Miehen mielestä ne ovat OK, itse inhoan sitä pölyn määrää, joka kertyy.
Toivottavasti saitte säästettyä tämän kahden vuoden aikana kirjahyllyn, eikä tarvinnut luotolla ostaa.
Siellä on nyt perityt avohyllyt, joista haluan päästä eroon. Miehen mielestä ne ovat OK, itse inhoan sitä pölyn määrää, joka kertyy.
On Boknäs sen verran kallis, että tuohon upoaa monen monta tuhatlappusta. Mutta ehkä teillä on rahaa...
Minä olen niin kyllästyväinen, että en viitsinyt ostaa kalliita kirjahyllyjä. Kävimme ostamassa 500e Ikeasta lasiovellisia valkoisia kirjahyllyjä, kun totesin, etten halua ostaa laatua, johon olisi pitänyt laittaa yksi nolla lisää.
Ystävälläni on ongelmana laadukkaat kymmenkunta vuotta vanhat kirjahyllyt, jota ovat tosi kauniit edelleen, mutta sen aja henkeen kirsikan väriset. Eivät enää sovi sisustukseen, mutta vaikea luopuakin, kun ovat niin laadukkaat ja hyvä muuten.
Mä kyllä kans vähän kyllästynyt siihen joo, mutta paha vaihtaa kun sitä löytyy kiinteistä kalusteista niin paljon...
Mut mä kyl oon kuvitelutm et meil on ihan moderni koti vielä...:)
edes kiinnosta. Mutta ystäväni on tehnyt isoa remottia kodissaan (eron jälkeen) ja vanhat kirjahyllyt eivät vaan sovi enää uuteen värimaailmaan.
Itseni tiedän. Kyllästyn helposti huonekaluihin, joten en osta mitään loppuelämän huonekaluja enää ;)
Muutin omaan kotiin vuonna -99 ja silloin kaikki huonekalut piti olla kirsikkaa :) Me ostettiin valkoinen boknäs, vaikka kai sekin sitten jossain vaiheessa on out.
Toivottavasti saitte säästettyä tämän kahden vuoden aikana kirjahyllyn, eikä tarvinnut luotolla ostaa.
Siellä on nyt perityt avohyllyt, joista haluan päästä eroon. Miehen mielestä ne ovat OK, itse inhoan sitä pölyn määrää, joka kertyy.
On Boknäs sen verran kallis, että tuohon upoaa monen monta tuhatlappusta. Mutta ehkä teillä on rahaa... Minä olen niin kyllästyväinen, että en viitsinyt ostaa kalliita kirjahyllyjä. Kävimme ostamassa 500e Ikeasta lasiovellisia valkoisia kirjahyllyjä, kun totesin, etten halua ostaa laatua, johon olisi pitänyt laittaa yksi nolla lisää. Ystävälläni on ongelmana laadukkaat kymmenkunta vuotta vanhat kirjahyllyt, jota ovat tosi kauniit edelleen, mutta sen aja henkeen kirsikan väriset. Eivät enää sovi sisustukseen, mutta vaikea luopuakin, kun ovat niin laadukkaat ja hyvä muuten.
ja ne siirretään vierashuoneeseen. Ostetaan hyllyt, jotka saavat jäädä seuraavalle sukupolvelle kirjoineen kaikkineen. Ja laskujeni mukaan hyllylle tulee hintaa vähän vaille 10 000 e, mutta jos ne ovat paikallaan vaikka 50 vuota, niin vuosikustannus on vaivaiset 200 e.
ap
Toimitusajat voivat olla todella pitkiä. Eli ette ehkä jouluksi kyllä saa.