Lue keskustelun säännöt.
Merivesiallas - kokemuksia?
22.10.2010 |
Kreikassa ois tällainen hotellissa. Kuulostaa tosi epämukavalta. Onko vesi siis yhtä suolaista kuin meressä? Niin, että silmiä ja kurkkua kirveltää?
Miksi kukaan haluaa merivesialtaaseen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli kerran Kreetalla hotellissa merivesiallas, ei mitään valittamista. Vesi on tietysti suolaista kuten meressä, sehän on merivettä.
Uima-altaan vettähän ei ole tarkoitus juoda, joten ei se kurkkua kirvele! Herkempiin silmiin (tai innokkaalle sukeltajalle) auttaa kyllä uimalasit. Meidän hotellillamme oli ainakin suihku siinä altaan lähellä, sai huuhdottua samantien.