Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintainen synttärilahja eskarikaverille?

Vierailija
19.10.2010 |

Synttärit vietetään HopLopissa, jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman hintaisia tuntuu olevan muiden lahjat.

Vierailija
2/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai monen hintaisia lahjoja hoplop-synttäreillä.

Halvimmat oli parin euron luokkaa ja yli 20 euroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai monen hintaisia lahjoja hoplop-synttäreillä.

Halvimmat oli parin euron luokkaa ja yli 20 euroa


että kalleimmat yli 20 € ..jäi näköjään vähän kesken.

Vierailija
4/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin noita synttärikutsuja niin paljon, ettei voi jokaiselle ostaa jotain 20-40 euron hienompaa lahjaa.



10 eurolla saa pienen legopaketin, ponin, muovailuvahaa, väriliidut (jo ihan hyvälaatuisetkin), hiuskoristeita, kirjan, tms.



Yleensä katsastelen alennusmyynneistä sopivia pikkulahjoja ja ostan lahjakaappiin talteen synttärikutsuja varten.

Vierailija
5/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos synnttäreitä olis viikoittain, voi olla, että tuon 20€ laittaisin vain lähimmille kavereille, muille vähemmän.



Vierailija
6/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kymppiä olen pitänyt sopivana summana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin alle.



ihan parhaille kavereille, etenkin, jos ollaan ystäväperheitä muutenkin, voi lahja olla vähän tyyriimpikin, mut ei nyt ihan joka kutsuille mitään parinkympin lahjaa tosiaankaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi