Lue keskustelun säännöt.
Miksi näin?
04.11.2010 |
Miksi esim. tällä palstalla jos joku kysyy jotain tai haluaa neuvoa johonkin niin ihmiset alkavat heti haukkumaan tai pitää jotenkin tyhmänä?
Mitä varten nää keskustelupalstat on, jos ei sitä varten, että täällä voi jutella ihmisten kanssa??
Voisko joku selventää mulle? Oon näköjään niin tyhmä, että en tajua. Suututtaa!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla