Lue keskustelun säännöt.
Alkaako suviseurat jo juhannuksena vai sen jälkeen?
Kommentit (2)
Mekin ollaan lestamotissa, pidetään grillibileet suviseurojen aikaan. Saa vihdoin avata keskikaljapullon ilman naapurinrouvan paheksuvaa katsetta (ja turha sanoa etteikö se paheksu, teidän pitäisi nähdä se ilme!).
-Kempele-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Netissäkin voi tutustua sivulla suviseurat.fi