Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tulin taas niin ärsyyntyneeksi, kun selasin nettikauppoja

Vierailija
09.04.2010 |

ensin on ihan mahdottoman vaikea saada esille sopivaa kokonumeroa niiden hauilla, yleensä koko ei käy hakuihin ehdoksi. Pitäisi olla oikeasti yksi helpoimpia valintakriteereitä ohjelmoida. Tarkoituksella jätetty, ettei huomata "ei oota" niin helpoilla.



Sitten kun löysin sopivia ostettavia, niin arvatkaas oliko niissä 134 cm kokoa enää jäljellä. Arg! En löytänyt yhtään mitään.



Menen huomenna kaupoille kiertämään, josko sielläkään on noita kokoja pahemmin valittavana. :( Tyttö tarvitsisi kouluun vaatetta, kun nilkat ja ranteet alkaa entisissä vilkkua liikaa näkyviin.



Ongelmanratkaisuehdotuksia kaipaisin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikauppa ja koot näköjään löytyy kun laittaa vaikka 110 cm niin löytyy tuotteet, jos laittaa vain 110 niin ei löydy. Ei ole itsestä kiinni vaan ohjelmasta...



Muuten tuosta 134 koosta ja eteenpäin. Otan heti myyntiin kun joku vaan valmistaisi kivoja tuon kokoisia. Muutaman handmade myyjän olen löytänyt. Toivottavasti saan jälleenmyyntisopimukset aikaan niin saadaan kivoja vaatteita isommillekin lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi