Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 4-5kg kuukaudessa ihan mahdoton tavoite!?

Vierailija
19.06.2010 |

Hitto. Olen morsiusneitona ystäväni häissä, hääpäivä 31.7. Mekko teetettiin jo alkuvuodesta ja olen onnistunut lihottamaan itseäni neljä kiloa. Painan siis nyt 62kg ja olen 170 pitkä (kyllä, ihan normaalipainoinen vielä) mutta pakko olisi mahtua mekkoon reilun kuukauden kuluttua, mikä avuksi!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin itse juuri 5 kiloa 4 viikossa. Syö vähähiilihydraattista, tee kunnon vajetta (-1000 kcal), liiku. Nämä ei ole niitä terveellisimpiä keinoja, mutta sulla on kiire.

Vierailija
2/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kahden viikon Nutrilet-kuuri, laihdut takuuvarmasti 4-6kg. Kokemusta on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaipa se on uhrauduttava, olenhan nyt jonnin aikaa tainnut syödä tuon +1000ckal viikossa :D

Onko teillä jotain valmista dietti-ohjelmaa suositella? Siis viikkoruokailuja, ym. taulukkona. Olisi varmaankin sellaista helpompi noudattaa kuin alkaa itse säveltämään. Laitan myös tuon nutriletin harkintaan, kiitos vinkistä.

-Ap

Vierailija
4/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sitä aluksi, mutta sitten alkoi tökkiä samojen ruokien pyöritys eikä mulla ollut aikaa vääntää mahtavia eväitä annetuista elintarvikkeista.

Päädyin vhh-dieettiin, mutta aamiainen / välipala / iltapala ovat aikalailla Juttaa. Tosin aamupalaksi saatan tehdä ruisleivät, jos ei puuro maistu. Näin ei iske kyllästyminen. En suosittele -1000 kcal päiviä kuukautta putkeen, mutta itse olen kuunnellut kroppaani. Jos on tuntunut siltä, että nyt ei 1000 kilokalorin vajeella jaksa, niin olen tehnyt -750 kcal tai -500 kcal vajetta. Joinain harvinaisina päivinä syönyt kulutuksen verran. Sellaisina päivinä, kun ei ole liikuntaa, olen yleensä tehnyt pienemmän vajeen, -1000 kcal vajeella saisi syödä vain 800 kcal :-o

Herkutellakin olen saanut, mutta vain vähän.

Tiputin itsekin normaalipainon rajoissa BMI 23,6 -> 21,9

2

Vierailija
5/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mahdottomuus. Itse olen tiputtanut viidessä viikossa 5,8 kiloa. Ensin Jutan dieetillä 3,7 kg ja karppauksella loput. Ja tämä ihan normaalipainon sisällä. Itse olen karppauksessa rajoittanut kalorit 1500:n, eikä nälkä vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi