Paljonko maksaisit lehitä(kaksplus, vauva, kunto+,kauneus ja terveys) kirpparilla?
Paljonkohan noista lehdistä viitsii pyytää, että varmasti menevät kaupaksi eikä tartte takasin kotia raahata?
Kommentit (6)
Sinuna lahjoittaisin ne paikalliseen terveyskeskukseen, lastesi kuntoutustarjoajan odotushuoneeseen, hammalääkärille, kampaajalle, johonkin. Tai vie kierrätyspisteeseen jos teidän taloyhtiössä on.
Ja jos ottaa isomman nipun niin paljous alennusta.
Noita lehtiä saa ilmaiseksi lehtiroskiksesta, joka on paljon lähempänä kuin kirpputori.
ei niillä mitään jymymenekkiä ole ollut, mutta kyllä jonkinverran on mennyt kaupaksi. Itse ostin juuri lauantaina kaksi uusinta Kaksplussaa 80 senttiä / kpl. Jotain tuota hintaluokkaa voi pyytää ja ellei mene kaupaksi, niin jätepaperiin sitten vaan.
Hienoa hienoa, heti otsikossa oikein mega kirjoitusvirheet AP