Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
*ttu mikä paukapää ajoi tänään autollaan liikenteessä..
20.07.2006 |
Isolla kuorma-autolla oli liikenteessä, kuormurin takaosa täynnä hiekkaa, soraa, keppejä ja kivenlohkareita. Kuorman edessä ei ollut mitään suojaa, vaan hiekka pöllyten kurvaili menemään (kovaa!). Sieltä olis hyvin voinut lentää vaikka kivi jonkun tuulilasiin tms. Olis pitänyt soittaa poliisille!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niitä tolloja riittää...lomareissun aikana nähtiin sellasia liikennetolloja että ei oo tottakaan.