Lue keskustelun säännöt.
vitsittää.ostin sohvan eilen,ja nyt haluan siitä eroon.
07.04.2010 |
että ottaa pattiin.
oli aivan pakko saada yksi sohva,koska kuvittelin sen sopivan olohuoneeseen. se näyttääkin aivan typerältä juuri meillä! lisäksi vanha sohva lojuu tukkimassa keittiön..... että kun osaisi olla ostelelmatta koskaan mitään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla