Valittaisitko lapsellesi jos tämä ei hanki omakotitaloa
vaan ison rivitaloasunnon? ja pitäisitkö sitä paskarötiskönä jos lapsenlapsesi olisivat hieman repineet tapettia ja piirtäneet seiniin? "nimim. syyllistyjä"
Kommentit (4)
Luultavasti suorastaan paheksuisin, jos hän päätyisi omakotitalo-lähiöelämään. Katsoisin, että hän on epäonnistunut elämässään ja se olisi tietenkin tavalla tai toisella minun vikani.
Ihan kuin se omakotitalo olisi joku onni.
Tän helpon keskustakodin hinnalla olisi saanut omakotitalonkin jostain nukkumalähiöstä.
Appivanhempien mielestä omakotitalo PITÄÄ olla. Ei väliä vaikkei olisi aikaa/kiinnostusta/varaa ylläpitää taloa. En ymmärrä miksi pitäisi jostain jumalan selän takaa ostaa talo, kun olemme nykyiseen kerrostaloasuntoomme tyytyväisiä. Itse haluan lasteni olevan tyytyväisiä omaan asumismuotoonsa.
Onnellinen elämä ei riipu omakotitalosta tai puhtaista seinistä.