Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valittaisitko lapsellesi jos tämä ei hanki omakotitaloa

Vierailija
02.04.2010 |

vaan ison rivitaloasunnon? ja pitäisitkö sitä paskarötiskönä jos lapsenlapsesi olisivat hieman repineet tapettia ja piirtäneet seiniin? "nimim. syyllistyjä"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen elämä ei riipu omakotitalosta tai puhtaista seinistä.

Vierailija
2/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti suorastaan paheksuisin, jos hän päätyisi omakotitalo-lähiöelämään. Katsoisin, että hän on epäonnistunut elämässään ja se olisi tietenkin tavalla tai toisella minun vikani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se omakotitalo olisi joku onni.



Tän helpon keskustakodin hinnalla olisi saanut omakotitalonkin jostain nukkumalähiöstä.

Vierailija
4/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempien mielestä omakotitalo PITÄÄ olla. Ei väliä vaikkei olisi aikaa/kiinnostusta/varaa ylläpitää taloa. En ymmärrä miksi pitäisi jostain jumalan selän takaa ostaa talo, kun olemme nykyiseen kerrostaloasuntoomme tyytyväisiä. Itse haluan lasteni olevan tyytyväisiä omaan asumismuotoonsa.