Lue keskustelun säännöt.
Lukevatko lestadiolaiset muita lehtiä kuin Päivämiestä?
Kommentit (2)
En olisi itse huomannutkaan käyttää -ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn olisi itse huomannutkaan käyttää -ap-
Uskallanko tarjota naapurille Kaksplussat,Meidän Perheet, Avotakat ja Annat luettavaksi vai kannanko suoraan lehtikeräykseen? Itse en kehtaa kysyä kun tunnettu vasta vähän aikaa . Kiitos kuitenkin vastauksesta :)