Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajattelet äideistä, jotka synnyttävät vauvoja?
Kommentit (2)
kyllä kaikkien äitien pitäisi adoptoida vauvansa, niin maailma pelastuisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänkyllä kaikkien äitien pitäisi adoptoida vauvansa, niin maailma pelastuisi.
Synnyttävät, ja vielä VAUVOJA!!!! OMG!!!